7 January 2015

KEMBALI SEMULA...

Assalamualaikum....

Dah  lama  sangat  rasanya  tak  "berblog " ni... Disebabkan  sibuk  dengan   tugasan  harian  sebagai  ibu  dan  isteri... 

Rindu  rasanya.. Hari  ni  ambik  kesempatan  sikit  nk  menulis   tapi  takde  idea  pulak ..

Cuma  baru2  ni  adek  suami  baru  saje  mendirikan  rumahtangga ... bertambah  lg  ahli keluarga  suami dan  aku ...

Aku  dh  naik  pangkat  jd tok ... tp  disebabkan  dh ade  mcm2 panggilan  tuk cucu sedara  aku panggil... tok mak , tok ummi , tok ma , tok uda la ... so  aku  pn sruh la cucu  sedara aku panggil  " tok  mummy  ngn  tok  daddy "  tp dh  jd tok  ami   ngn  tok  ady bunyinya... boleh  la  yer  aqil .. 

Rase  seronok  walaupn  cucu  sedara ... terimalah  kenyataan  walaupn  muda  dh  ade cucu... hihihihi..
ni gambar ahli  keluarga  suami  yang  baru... ada  2 org  lg  adek  suami  yg  " still bujang " dan bakal2  jgk  tu  coming  soon...

aku  bersyukur  sgt  ALLAH  panjangkn  usia  mak ngn  abah  mertua ... dpt  mereka  saksikn  anak2 mereka  membesar  dan  sorang2  menamatkan  zaman  bujang  dan  ada  keluarga  sendiri... itu  je  yg  aku  pinta  agar  mak abah aku dan  mak  abah mertua  ALLAH pnjgkn umur  sihat  selalu  ... dpt tgk  anak2 menantu  dan  cucu cicit mereka

Dlm  gambar  tu  tak  semua  yang  ade ... anak  bujang aku yg  sulung  xde blajar xde  cuti...

anak  kepada  blogger  PCL pn xde... so dlm gmbr  tu  mmg  ramai  yg xde..

tp  waktu  kduri  mcm  ni  la  baru  dpt  berkumpul  dan  berjumpa  dgn  sedara  mara  walaupn  sebenarnya  duduk  dan  tinggal  dekat2 je ...


gambar  atas  tu  sebahagian  drpd  anak  buah  suami...  gmbr  yg  bwh  tu  pak  sedara  suami  "angah  mukri  " myumbang kn  lagu ... jgn main2  sedap  suara nya  cuma  xde  rezki  jd  penyanyi je... hihiihihi..

2 comments:

Kayu Manis said...

Assalamualaikum anie.
hah mcm tulah kjap ada kjap tak ada.
mcm biskut hihi..
ye ke sdp suara agh mukri tu... nti temperasan plk... . huhu

sayang Di sayang said...

sedap la jgk angah...